Misja marki

Misja marki Isabelle Lancray Paris budowana jest na 3 solidnych fundamentach:

  • TRUST - ZAUFANIE 
  • HUMANITY - PARTNERSTWO 
  • KNOW-HOW - WIEDZA

Ten wizjonerski projekt, łączy innowacyjne rozwiązania technologiczne z wielu dziedzin naukowych, wieloletnie badania gwarantujące doskonałą jakość i skuteczność związków aktywnych, ze wsparciem partnerów biznesowych w instytutach kosmetycznych i ośrodkach SPA. Wyznacza nowe standardy w pielęgnacji, kulturze i etyce biznesowej.

Isabelle Lancray Paris kreuje nowe koncepcje holistycznej pielęgnacji, by dawać piękno, maksymalnie spowalniając procesy starzenia. Tworzy produkt ekskluzywny dla klientów wymagających, dostosowany do potrzeb nowoczesnych standardów, poparty wieloletnim doświadczeniem, doskonałą znajomością rynku i potrzeb Klienta, kładąc nacisk na:

  • Bezpieczeństwo stosowania i farmaceutyczne standardy produkcji,
  • Rozwój nowych technologii: NLC, Ceraparts, SOPI,
  • Wysoką skuteczność działania i optymalną przyswajalność produktów,
  • Wygodę stosowania i komfort odczuć sensorycznych
  • Dbałość o bezpieczeństwo i niezmienną jakość dla dobra Klienta, z poszanowaniem otaczającego środowiska,
  • Profesjonalizm, rozumiany jako nieustanny rozwój i podnoszenie kwalifikacji, które są kluczem do sukcesu.

Isabelle Lancray Paris dba o zrównoważony rozwój i odpowiedzialność za środowisko. Aby zachować urodę na długi czas, należy ją starannie i troskliwie pielęgnować.Nasze środowisko traktuje podobnie. To z natury pozyskujemy wiele cennych surowców, które stosujemy w naszych kosmetykach.

Od początku 2010 roku promocyjne materiały Isabelle Lancray drukowane są wyłącznie na papierze z certyfikatem FSC. Forest Stewardship Council jest niezależną organizacją non--profit, która wspiera działania na rzecz odpowiedzialnej gospodarki leśnej w zakresie kontrolowanej wycinki drzew, z poszanowaniem środowiska naturalnego.